Skriva i luften

2012-03-10 12:14:43 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Gomorron på er! Eller det är väll inte riktigt morgon men jag har inte gått upp ännu. Sitter i sängen & mår fortfarande dåligt :( Sover så fruktansvärt dåligt hela tiden. Tror att det beror på att jag har så mycket som händer just nu så jag får ingen ro i kroppen att slappna av.

Igår tog vi det bara lugnt, tvättade lite & hundarna kom hem ♥.
Jag har varit nyfiken på att mixa med slutartiden på kameran för att testa skriva i luften ett tag nu med & det gick! Så coolt haha. Vi använde blixten på mobilerna att skriva med. Det finns så mycket man kan göra med en systemkamera, har bara inte lärt mig alla nya inställningar på denna kamera ännu. Men det kommer, det är bara att öva öva öva. Ska spara ihop till ett bra objektiv tänkte jag. Kommer ju ta 100år men det kommer vara värt det. Kit-objektivet är under all kritik ;)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu