Kan knappt röra mig

2012-03-31 13:03:33 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ni kan inte förstå hur slut jag är idag, kan knappt röra mig!
I förrgår låg jag i feber & var väll inte riktigt helt kry igår heller, men bestämde mig för att gå till jobbet iaf. Det blev en heldag där och tandläkaren innan på morgonen. Det vart lite för mycket känner jag idag. Även fast jag verkligen ville jobba. Ledig hela helgen iaf så då hinner jag vila upp mig.
Fick även hem min glossybox igår som jag ska visa er sen. Orkar inte nu :) orkade inte ens gå & göra frukost så det blev cheesballs till frukost haha.
Jag ångrar mig föresten om att det känns som vår. Känns snarare som höst idag med snö & kyla. Burrr!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu