Drömmer mig bort

2012-10-02 17:24:07 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu sitter jag här igen, helt utslagen i soffan efter dagens jobb. Imorron blir det att släppa in fotografen & sen är vi klara. Sen är det bara att vänta på tills det kommer upp till försäljning, alltid lika kul att se hur det går!
 
Nu ska ni få höra föresten! När vi var & handlade blommor till balkongen på Plantagen (helt underbart att få shoppa blommor när man jobbar btw) så vad såg jag??  Jo dom packade upp stora jultomtar & julpynt, redan! Vad hände där liksom?? Hur kunde tiden gå så fort. Nej det känns riktigt overkligt att det är dax för butikerna att förbereda för julpynt osv. Även fast jag älskar julen så kändes det lite deppigt faktiskt.
Aja, det var bara det jag ville säga ;) haha
 
 
Drömmer mig bort till vår Paris resa istället! :)

Kommentarer
mamma

Ja visst är det konstigt..jag fattar inte att sommaren har vart...väntar fortfarande:)...kul att du skriver här igen:)

2012-10-02 17:45:31

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu