Lovely necklace ♥

2012-09-24 16:53:03 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Som vanligt rullar tiden på fort som attans, men jag har inte glömt bort er. Det har bara varit så mycket på senaste.
Ni är ju säkert nyfikna på hur vi hade det i Paris & självklart hade vi det underbart! Ni ska få se bilder sen, har inte orkat gå igenom dom knappt. Finns en massa uppe på instagram såklart ;)
 

En bild kan ni få se nu iaf & det är det här halsbandet jag shoppade med mig hem. Nej inte helt otippad färg på det om man skulle se in i min garderob, men det är inte mindre underbart för det! ;D
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu