Varma kvällspromenader

2013-01-10 23:45:55 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


När snön smällte för några dagar sedan fick jag verkligen ett sånt sug efter våren & sommaren. Kanske därför det känns så deppigt nu när snön är tillbaka även fast det inte är speciellt oväntat med tanke på årstiden. 
Dom få dagarna fick mig iaf längta till att bära sandaler & shorts, massa underbara blommor på balkong & i naturen & alla sköna varma kvällspromenader med hundarna. 
 
 
 
Imorgon väntar en fullspäckad fredag med tråkiga måste-sysslor, möten, ärenden, svansjön & träffa finaste. En väldigt händelserik, kul & mysig fredag alltså :) det klagar jag inte över!
Får hoppas på att jag lyckas somna i tid idag dock. Har haft problem med att sova på senaste, antingen har jag somnat tidigt på morgonen eller inte sovit något alls. Inte bra det där, man måste ha ordentligt med sömn. Men om inte annat lär jag ju inte ha några problem att sova efter morgondagen iaf ;)
 
Nu blir det en kvällspromenad med hundarna & sen en kopp te innan det blir läggdax.
Natti natt på er.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu