LitetSmycke på instagram

2013-10-15 17:43:56 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


24:e april var senast jag skrev här. Vad hände?! Men kors i taket, jag lever & kör en liten uppdatering såhär en tisdagseftermiddag :)
Ja, jag sitter ju hemma sjuk idag med feber & bla bla bla MEN, vad gör man när tv:n slutar fungera, alla serier & filmer ligger i flyttkartonger fortfarande & man har förbrukat all data på paddan (= titta serier osv är omöjligt pga att det hackar konstant)?! Jooo, man skriver till er! Utan att få er kännas som ett fjärdehandsval ;)
 
Jag hade faktiskt en liten tanke med att skriva & det beror på att jag vill tips er om att min smyckessida även finns på instagram! Hemsidan ligger ju nere just nu pga brist på tid & motivation. Men instagram har varit lite lättare att uppdatera. So check it out! :) LitetSmycke är såklart användarnamnet. Ett litet smakprov....
 
 
Puss & kram!

 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu