Ny färg på väggarna

2014-03-03 12:44:08 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag är såå trött idag! Hade jätte svårt att somna & hur jag än la kuddjäveln så vart det inte bra haha. Sådana nätter är ju hopplösa. Hade en läkartid nyss som jag var lite nojig över så det var nog det som höll mig vaken. Hur som helst gick det bra iaf! 
 
Idag ska jag bara ta det lugnt, kanske unna mig att klicka hem lite pärlor eller så. Bara något litet kan pigga upp mig enormt mycket :) the power of shopping! ♥
 
I övrigt så håller dom på för fullt här hemma med min hall som ska få ny färg på väggarna & nya fräscha garderobsluckor. Tur jag inte valde att renovera hela lägenheten detta år, det blir så jäkla stökigt & jobbigt med folk som springer här & man ska hålla koll på djur & grejer. Nä, skönt när det blir klart! Super nöjd med hur vardagsrummet blev iaf! Blir superpeppad att göra helt klart där inne :) Kanske en tripp till Mio & Ikea för att köpa de sista jag behöver nu i veckan.
 
Nu blir det en långpromenad med hundarna, känns som att solen kommer titta fram snart så då får man passa på :)
 
 

 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu