Ramblas tapas

2014-03-02 11:23:25 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej på er!
 
Just nu sitter jag i sängen & borde egentligen börja med mitt kursarbete, meen jag fastnade ju här först ;)
Redan 2:a mars & jag slutar aldrig förvånas hur fort tiden faktiskt går!
 
Under tiden jag inte skrivit här har det hunnits med 2 födelsedagskalas. Det första var för att fira min älskade Mimmi, det blev middag med bubbel & sedan slog vi klackarna i taket. Vart dock ganska kort kväll för min del, tappade humöret efter en dryg okänd person började slänga ur sig elaka saker från ingenstans. Varför bry sig om det egentligen?! Men jag vart faktiskt ledsen & arg att människor bara slänger ur sig vad som helst till varandra utan anledning istället för att vara snälla, ush det gillar jag inte! Men annars hade jag en toppenkväll :)
 
Och nu i torsdags var vi & firade bästa Ida & jag måste verkligen tipsa er om Ramblas tapasresturang på mariatorget.
Så galet god mat & tapas är något av det mumsigaste jag vet! Rätterna kostar ca.60kr/st, vilket jag inte tycker är speciellt dyrt & jag skulle nog tippa på att dom flesta blir mätta på 3-4st. Är ni som jag & äääälskar vitlök så missa inte: Gambas al ajillo, fräst scampi i olivolja och vitlök. Himmelsk & håller vampyrerna borta minst en vecka haha.
 
Bild lånad från deras hemsida
 
 
Nä nu måste jag börja med arbetet, hej så länge :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu