Tidsoptimist delux

2014-03-05 10:11:58 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Gomorron på er!
 
Just nu sitter jag & väntar på chefen som vanligt, tidsoptimist delux på den mannen haha. Idag blir det storröjning på lagret & vi ska bygga nya hyllor, sortera, kasta osv osv. Ska faktiskt bli skoj! Jag är en jäkel på att packa & få platts med saker. Det märker jag väldigt väl vid flytt då man har enormt mycket saker helt plötsligt :) Har lite svårt för att slänga så ni ska se mitt förråd. Går knappt att stänga haha.
 
Idag blir hallen klar & det känns så skönt. Jobbigt att dom ska ta bort alla skåpsluckor & dörrar dock. Dom ska fräschas upp med att spraymålas. Kul att ha gäster då utan toadörr haha. Får hoppas på att det går snabbt.
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu