100år senare...

2009-07-04 00:36:22 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


..och jag är fortfarande inte klar!


Vardagsrummet är klart iaf.

Gud vad jag har städat idag, har bara badrummet, dammsuga & skura kvar...och diska lite. Men dammsuga kan jag inte göra nu, så gör det imorgon innan tjejorna kommer över vid 1. Ska bli så mysigt att träffa dom. Ååh, jag längtar!

Skulle skruva dit en hylla som höll på att lossna, det var för små plugg så jag fick byta ut dom till några större.
Skruvarna är dock så långa & sista biten är svår att skruva om man har tandpetsarmar som jag.
Först fick jag ont i handen, så jag tog på mig en trädgårdshanske & trodde det var tyget som gjorde att det sved i handen. Men sen när jag tog av den hade det blivit ett stort sår. Och det gör så ont! =( Det är höger handen också & så fort jag rör den lite gör det jätte ont. Försökt ha plåster på men det sitter inte kvar.
Hoppas det hinner läka lite under natten så det inte gör så ont.

Var ute med Willma nyss & hittade en stor "trä rulle" vet inte vad dom heter, brukar finnas på byggplatser. Men den var i skogen och jag tänkte att den skulle vara bra som ett bord mellan soffan & fotöljen. Så jag rullade hem den haha =) De blev jätte bra...
Den var ju inte lika stor som dom man kommer & tänka på bara för att klargöra att jag inte rullade hem någon jumbo rulle =P



Så på bilden ovan saknade jag det fina "bordet" =) & nu är det såhär....är man pank får man vara lite påhittig.
Hmmm...man kanske inte får ta såna föresten? haha...men den var ju i skogen så det borde inte göra något.

Ska ta ett bad strax & sen krypa ner i min nybäddade säng. Skönt det ska bli...har varit en lååång städ-dag.

Puss & sov sött


Kommentarer

mupp :)

2009-07-04 10:34:31
veronica

hahahahahha ska vara du som kommer på såna ideer...

otroligt förstår inte vad du får allt i från...jag skulle aldrig komma på något sånt fifigt =))



vi kommer upp 17-24 sen blir barnen kvar en vecka jag åker hem till min födelsedag...

mamma tar med sig barnen ner sen precis innan vi åker till bulgarien eftersom hon ska vara här nere och passa max och huset..

jag tar med mig litte pärlor

kram

2009-07-05 21:44:41

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu