Lite Feng Shui

2010-07-28 18:34:06 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Vilken dag! Glas i foten, näsblod, huvudvärk! haha. Inget ovanligt alltså =P
Men jag har varit lite duktig iaf och har skrivit ut alla kvitton från mailen så jag kan räkna på resten av alla miljontals smyckesdelar.
Det är ganska bra att veta vad delarna kostar när man ska sätta priser. Vet ju iof dom flesta..men endå.Skönt att ha mailen rensad från massa skit också.

Jag är trött, orkeslös och allmänt utmattad idag. Varit mycke dom senaste två dagarna som tagit mycke av min energi. Måste rensa i röran...lite feng shui möblering och rensningsdax kanske. Men så ska man hitta motivation till det också. Hmmm...nää, följer med Marcus till spåret och plockar lite blåbär istället. Skönt att komma ut och få lite luft.

Sen vill jag ge miljontals pussar och kramar till min mamma,mormor och börje som alltid hjälper mig! Kan inte ens förklara hur mycket jag uppskattar det ♥

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu