Stökigt som bara den

2010-07-02 16:42:34 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Även fast solen skiner och man kan ta sig ut och bada och ha det bra så kommer jag inte någonstans!
Jag har ingen ork i kroppen av någon anledning. Känner mig inte sjuk, bara metalt utmattad. Ingen motivation i kroppen men tusen idéer i huvudet.
Har varit på ikea och handlat lite i går. Och det blev super bra med den nya spegeln och dom nya stolarna. Men sen river jag rund och får en liten energi kick för att 20min senare inte orka slutföra det jag började. Så nu är det stökigt som bara den här hemma haha. Och det gör en ju mer trött!
Vi får se om jag får ork att hitta på något idag eller om jag blir hemma ikväll. Inte ens orkat prata med alla om vad dom ska hitta på.

Men snaart fyller jag år! Så då blir det partay hemma hos mig =)


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu