Smultron är så gott

2011-06-21 15:19:58 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag är en sån där dålig dag. Där man vaknar upp på morgonen & bara mår konstigt av någon anledning. Kanske för att man sovit dåligt eller något, jag vet inte riktigt. Men bättre kommer den bli iaf, för Marie har bjudit över mig på middag hos henne, så jag & Hugo ska börja röra på oss om ett tag :)
Jag & hundarna kom precis in från en promenad och det var verkligen skönt att bara vara för sig själv med dom en stund. Passade på att plocka lite blommor som vanligt med ;) så hittade jag en stor plätt smultron, men det var bara några som var mogna, så dit får jag gå tillbaka vid ett senare tillfälle för att plocka fler. Smultron är så gott :)
Nu har jag inte tid att sitta här. Måste göra mig klar så vi kan åka! :)
Puss & Kram

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu