Passa på att vara ute

2011-06-27 17:32:14 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Vilken jäkla helg, jag är helt slut! Inget blev som man hade tänkt, men det löste sig tillslut iaf.
Skulle igentligen städa nu hade jag tänkt, men jag sitter bara som en klump i soffan, helt degig av värmen och trött. Ska spela lite kubb med Börje som slutar snart, man får passa på att vara ute när det är så fint väder. Sen ska han bjuda mig på middag. Renskavsgryta som han gör så bra. Det är verkligen skönt att slippa allt det där med mat ibland och bara bli bortskämd. Jag har tappat det där med matlagning helt det senaste halvåret. Det har inte kännts roligt av någon anledning. Jag som älskar mat & matlagning, så kan jag knappt koka pasta längre :P Men det där kommer tillbaka! Nu blir det att rota fram kubbet & möta upp B.
Hoppas ni haft en kul helg!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu