Långt ifrån en stadsmänniska

2012-04-24 09:38:56 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej på er.
Om några timmar bär det av uppåt i landet igen. 5dagar har känts otroligt långa & jobbiga faktiskt. Har inte denna gång känt mig avslappnad över att vara här riktigt. Vet inte varför. Känner mig trött, sliten & ledsen när jag sitter och packar för att lämna Skåne.
Vädret har inte varit det bästa, men så fort det varit sol har jag suttit ute och fått energi. Skulle tagit med mig systemkameran! Hade velat fota en massa här. Nästa gång åker den med!
Mobilkameran har används lite iaf så här kommer några bilder på alla underbara vitsippor som finns precis överallt här! Älskar naturen, jag är så långt ifrån en stadsmänniska man kan bli tror jag :)


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu