Sushisöndag

2012-01-15 22:23:06 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Känner att det har varit lite dålig uppdatering här på senaste. Har inte haft någon lust eller ork att skriva något. Suttit & fotat lite som jag tänkt att lägga upp, allt jag köpt från rean tex, men jag har inte haft någon motivation alls.
Denna vecka har varit jätte lugn, även utgången jag & Mimmi gjorde i fredags :) vi var så långsamma hemma så det blev inte mer än 1timme ute typ haha :) Men det gjorde inte så mycket, vi hade så kul iaf! Det har man alltid när man träffar henne ♥
Idag har jag & älskling varit på Rusta, köpte bland annat en ny brödrost som råkade gå sönder för någon dag sen ;) så kom jag hem med ett läppglans med, så det var inte en helt onödig promenad dit ;D
Nu sitter vi & jäser i soffan efter att vi mumsat i oss hemmagjord sushi. Klassisk sushisöndag helt enkelt!
Puss & kram

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu