Turistsola

2012-07-04 21:00:21 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
 
Jisses vad varmt det varit idag! Har bränt mig rejält på axlarna när jag pratade i telefon med Mimmi. Glömde ju bort mig helt att det var så stark sol då haha och jag som alltid är på älsklingen att han inte ska turistsola (lägga sig utan skydd i gassande sol, bränna sig första dagen & sen inte kunna sola mer på resten av resan och vara blekare en innan man åkte för att man har flagnat) så får man äta upp sina ord själv idag ;) Men det borde lägga sig tills imorgon eller fredag iaf. 
 
Just nu befinner jag mig i Skåne hos syter. Jag & mamma åkte ner i måndags och jag kan väll tyvärr inte riktigt njuta av denna resa då jag igentligen kanske hade velat stanna hemma. Men nu är det som det är & det är endå väldigt skönt att få träffa barnen, syster och vara med mamma, det behövs just nu. Men det saknas en syster här. I söndags vart det verkligen uppenbart för mig. Snacka om att jag har förträngt det, det är lite min grej. 
 
Nu ska vi äta efterrätt, chokladmousse med färska jordgubbar, gud va gott det ska bli! :) Tjingeling

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu