Lyckades

2012-06-21 01:15:26 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ush va jobbigt det är att vänta, har ingen aning om när han kommer hem & jag kan verkligen inte sova även fast jag har försökt länge nu. Känner mig riktigt skruttig också så jag borde ju verkligen sova. 
Lyckades koka lite pasta på sista försöket iaf haha, men fick inte i mig så mycket dock. Gått ner galet mycket på dessa 10dagarna. Ush det är det sista jag behöver på min redan spinkiga kropp. Men det blir bättre när jag blir kry igen.
 
 
Men blev riktigt glad när jag hittade dessa i kylen som jag gjort för någon dag sen & glömt bort. Dom gick ner väldigt lätt! :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu