Liljekonvalj

2012-05-03 17:08:53 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej på er!
Hoppas ni mår bra & har möjlighet att sitta ute i det fina vädret idag. Även fast det skulle komma snö, sa mamma, så är våren iaf här! Jag såg till & med liljekonvalj när jag var ute med hundarna tidigare idag, knoppar på & allt :) Det ska jag plocka lite hem sen för dom luktar så otroligt gott!
Mår faktiskt mycket bättre idag & ska sätta mig & fixa en ny bloggdesign efter att jag skrivit detta inlägg. Har snackat om det tillräckligt länge nu känner jag :)
Varit & hämtat ut min glossybox med & man blir lika glad varje gång! Ni ska få se sen vad det var i den såklart.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu