This love stuff is a motherf***er

2014-04-12 01:05:13 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..




Fredagskväll & jag ligger hemma & börjar bli toksjuk. Ja ni kanske är trötta på att höra att jag är sjuk hela tiden men det är faktiskt så att jag är mycket mindre sjuk nu än innan iaf. De ni! :)
Är så galet rastlös i kroppen med men orkar inte göra något åt det. Hopplös känsla haha. 
När jag får lite mer energi så har jag tänkt att sätta mig & pyssla lite smycken. Det börjar klia i fingrarna faktiskt & det vore riktigt roligt att ha en ny smyckeskväll inom kort. Så himla roligt har det varit dom tidigare gångerna & jag blir såå glad över alla som dykt upp för att stötta mig! 

Nä nu ska jag försöka sova lite så att man blir frisk snart :)
Gonatt på er, puss & kram

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu