En trevlig midsommar

2014-06-25 14:34:14 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej på er godingar!
Hoppas ni hade en trevlig midsommar :) Själv blev det söderhäng med vänner & lite grillning, sen slutade vi med att klubba lite ;) En riktigt lyckad kväll.
 
Just nu sitter jag & väntar på att lilla mormor har vilat klart, hon är här på besök i en vecka eller två medans mamma är och hälsar på syster min i Skåne. Hennes bebis förväntas komma när som helst så när dom är bebisvakt är jag mormorvakt haha. 
Tänkte gå och plocka lite fläder sen för att göra saft. Det är ju så gott! Sen kanske jag skulle piffa mormors naglar & skämma bort henne lite :) det skulle hon nog tycka om.
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu