06-08-15

2015-08-06 22:57:49 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej på er!
Hoppas att ni mår bra?
Jag sitter i soffan & ska strax gå och sova efter en lång och tung dag. Jisses vad det har varit varmt på jobbet! Det har varit så jobbigt väder dom senaste dagarna & jag måste lära mig att ta det lite lugnare ibland. Marken har gungat och mina händer har typ domnat bort. Så har det varit i några dagar med :/ så jag ska ringa läkaren imorgon för att se om dom tycker jag ska komma in. Lite läbbigt faktiskt. Försöker att inte glömma det där med vatten också!
 
Suttit och kollat igenom lite foton på datorn och hittade denna bild som jag verkligen älskar!!
Älskade lilla Jane! Jag är så glad över att ha fått träffa henne så mycket det här året (och dom andra också så klart). Tänk att det redan gått ett år sen hon föddes. Tiden går så snabbt. Det är så sjukt jobbigt att ha dom så långt borta & jag saknar dom varje dag. Men snart får jag försöka åka ner igen!
Nu är det dags för sängen. Natti natt peeps!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu