Kör ditt race!

2015-07-24 00:02:29 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej mina vänner!
Det var ett tag sen nu. Jag har varit i valet & kvalet under denna tid om jag ska lägga ner bloggen eller inte. Det har helt enkelt inte varit roligt att skriva eller funnits något roligt att skriva om & som ni kanske märkt lägger jag sällan upp dåliga saker som händer i mitt liv här på bloggen. Det beror helt på att mitt största intresse, att vara kreativ på olika sätt, är det jag vill ska vara focus här. För det ger Mig helt enkelt glädje att sitta och skriva om. Jag skriver såklart privata saker här också! Men mest glada saker. Jag vill kunna bläddra tillbaka på bloggen & läsa allt roligt och fint som hände för tex 5år sedan. Det är så mycket negativitet ändå, så här vill jag för det mesta slippa det. Säger såklart inget om dom som vågar berätta deras historier och motgångar. Kör ditt race! Men här kommer du fortsätta se bilder på blommor, mina djur & ett och annat pysseltips :) om jag nu bestämmer mig för att vara kvar dvs! Jag kanske får något ryck nu igen efter mitt långa break ;)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu