Vårat smultronställe

2015-08-22 18:17:15 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Det är så skönt med helg! Jag & Sue har solat och badat hela dagen och imorrn ska vi tillbaka till vårat smultronställe :) love it!
Veckan har bara rusat förbi, minns knappt vad jag gjort förutom att jobba & sova haha! Joo i torsdags träffade jag Ida för en lunch i solen. Vi pratade nonstop i fyra timmar & jag hade helt galet ont i halsen när hon gick haha :D Då vet man att man fått prata av sig ;)  Ååh min älskade vän! Jag blir så glad när jag tänker på mina fina vänner och familj!
 
Ikväll ska vi bara ta det lugnt syster & jag och äta lite god mat :)
Hoppas ni får en bra kväll!
Tjing!

Kommentarer

Fint :D

2015-08-22 21:15:48

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu