Parga var helt fantastiskt

2014-06-12 19:50:47 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Men hur tråkig blev inte jag igen? Det där med att blogga får jag inte riktigt rutin på igen haha. Sist jag skrev var innan jag & Mimmi åkte till Grekland har jag för mig? & vi hade det verkligen såå bra. Parga var helt fantastiskt & över förväntan! 
 
 
Vi bodde på ett jätte mysigt litet lägenhetshotell som låg precis vid stan & även fast rummen var rätt så enkla & kanske inte helt praktiska så skulle jag absolut kunna tänka mig att bo där igen om jag skulle åka tillbaka.
 
Vi hade så sjukt roligt när vi var ute på kvällarna, när vi var & red vid styx & körde drafting i floden! Riktigt många bra minnen som jag kommer leva på länge ♥
 
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu