Min andra hälft & jag

2014-05-08 09:40:44 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Gomorron!
Dax att gå till jobbet strax & det blir antagligen sista dagen innan jag går på en veckas semester. Det har varit totalt kaos i mitt liv dom senaste veckorna så den här resan är välbehövlig om man säger så. Det blir min andra hälft & jag som åker (min andra hälft e ju såklart Mimmi) & denna gång bär det av till... kan ni gissa?..Grekland!! Haha. Tredje gången vi varit där tillsammans, men denna gång blir det Parga! Det verkar helt galet fint där & jag längtar till på måndag när vi åker!

Bild från ving.se

Jag är dock lite stressad då jag har börjat få sjukt ont i halsen & hängig som fasen :( nej nej nej, får inte bli sämre innan resan! Var & handla massa frukt o grönt igår & ska dricka te hela dagen :) hoppas de hjälper. 

Blir det inga fler inlägg innan resan så syns vi efter! :) 
Tjing tjing

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu