Ny energi

2014-03-31 13:38:12 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Så var helgen över. Men det känns helt okej med en ny vecka faktiskt då jag inte haft något speciellt för mig dessa dagar. 
Det blev att klippa Hugo, vilket var välbehövligt om man säger så! Sen hängde jag med syster & en kompis en liten stund i lördags, så lite skoj har jag haft iaf :)
 
Idag blir det att städa & jobba hemifrån med kursarbete & lite bokföring. Sovit så fruktansvärt dåligt i över en vecka nu dock så jag försöker vakna till & bli av med huvudvärken så jag får något vettigt gjort. Får börja med en huvudvärkstablett & liten promenad med hundarna så man får frisk luft & förhoppningsvis lite ny energi.
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu