Aaaaaah, en orm!!!!

2009-08-06 18:24:16 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag och mamma var nyss och fixade lite i trädgården, och hon ville se paddan som bor under trappan i växthuset...



....jag lyfter på plankan där paddan har legat hela veckan i sitt bo. Men upptäcker att det är förtäckt där, så jag tror ju att han grävt ner sig...pillar bort gräset lite och ser att det rör sig där under...tycker jag ser en orm! Men mamma säger: nää, det är ju bara paddan.
Jag vågar inte riskera att ta med handen så jag tar en kratta och petar bort lite gräs. Upp flyger en orm!!!! Båda bara skrek som tokar och sprang åt två olika håll. Fy fan va läskiga dom är!
Det såg ut som någon snok, den var lite mörkröd med ränder längst med. Helt raka ränder. Någon som vet vad det är för en orm?

Äckligt var det iaf, där stog jag i flipp flopps...



Nu vågar jag knappt gå utan skor inne ens, bara för att det känns som om det finns ormar överallt haha.

Btw, här är en bild på ödlan som Marcus inte trodde på fanns här...



och han är riktig! Och heter Gubben =)

Kommentarer
veronica

hahahahahahahahahhahahahahahah

jag kan verkligen se mig er framför mig hahahah

fast jag hade sett likadan ut själv om jag varit där hahaha



jo då vår gubbe är riktig =) kram vero

2009-08-09 19:53:57

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu