En jäkla massa foton!

2009-12-20 14:18:55 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Har nyss avslutat att fotografera alla smycken som ska upp på hemsidan. Och den blev en jäkla massa foton! Får se om något blev bra iaf.

Vaknade vid elva pigg och utvilad, men somnade vid elva igår kväll också haha, så 12 timmar gjorde susen =)

Ikväll är det adventsfika hos Ida denna gång. Och jag har faktiskt skämmigt nog aldrig varit hemma hos henne. Så det blir spännande att se hur hon bor =)

Igår träffade jag min Mimmi =) Vi fikade på gammla vanliga Bellmans i stan & gjorde en rejäl uppdatering med massa snack och skratt.
Tycker inte hon ska åka tillbaka till London! Jag behöver henne här för att skratta mer! =) Så skönt att träffa henne. Vi har så många gammla minnen tillsammans. Har ändå kännt varandra sen vi var små 6-åriga knoddar, och som hon sa igår så vet vi att vi kommer vara vänner för livet. Det bara är så. Vänner kommer & går men bara bästisar består haha. (Och ni som står mig nära vet att ni räknas in som bästisar =P) Snacka om att jag kommer få äta upp det där haha.

Nu ska det städas lite, jag ska piffa till mig och äta. Sen åka till Ida.
Hej så länge..


Kommentarer
Mimmi

Oj nästan ett helt inlägg om mig...gud så fint ;) hahah säg till så fort du vet om du är ledig!! Ska snart in till stan igen och leta julklappar kram

2009-12-21 11:41:22

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu