Sjuklingar som tvingas diska..

2009-11-06 18:30:55 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag har jag varit hemma från jobbet. Jävla Marcus har smittat mig så jag har jätte ont i halsen och känner mig febrig. Hoppas jag känner mig bättre imorgon så jag kan gå till jobbet. Vill verkligen dit! Jag längtar att gå dit varje gång.
Vi har inte diskat på ett bra tag, bara för att vi är så lata haha. Och ni ska se berget med disk! Vi har nog tömt vartenda skåp här hemma. Inte ett enda bestick är rent, inga glas, tallrikar osv osv =P I vanliga fall kan jag vara lat med disken. Men det brukar inte gå såhär långt!



Det som är på bilden är bara en pytteliten del av all disk!
Sjuklingar som tvingas diska, annars kan vi inte äta haha =)
Min cheescake jag gjorde för någon dag sen är snart slut =( Den är så god, så jag kan inte sluta äta den. Räcker bara till en varsin bit ikväll efter maten. Ska nog göra en ny imorgon =)
Till middag blir det pasta med scampi & vitvinssås. Rec. kommer kanske senare ;)
Nu ska jag hjälpa till att torka disk.

Puss och hej..






(erkänn att du tänkte: leverpastej? =P)


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu