Uppe med tuppen..

2009-11-23 06:31:47 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Klockan är redan halv sju och man skulle kunna säga att jag är uppe med tuppen. Eller att jag har hållit både nattugglan och tuppen sällskap. För jag har fortfarande inte kunnat somna. Mår för illa. Och snart ska jag iväg till läkaren. Kommer knappast få mycke sömn.

En positiv sak är att mitt paket från USA är i stockholm nu iaf! Vilket borde betyda att paketet kommer senare eller imorgon. Denna vecka borde det komma iaf, men vågar inte hoppas för mycke. Posten är så strulig ibland.

Ush, orkar inte ens sitta här för att jag mår så illa. Och nej jag har ingen bulle i ugnen. Jag mår bara illa. Någon som vet vad det kan bero på eller hur man gör för att det ska gå över? HJÄLP! =)




Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu