Tresemmé

2009-10-05 21:46:41 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..




Förra veckan köpte jag TRESemmés shampoo & balsam som det varit så mycke snack om. Så jag ville se om det var något att ha. Och jag tyckte faktiskt det var riktigt bra. Nästan 1Liter i varje flaska och kostade 99kr/st. Köpte dom i mataffären. Ett tips från frisören var att börja med balsam och sluta med shampoo för mer struktur. Vet inte om det hjälper för jag sätter alltid upp håret i en klämma, men jag ska testa =)
Men det luktar gott och är drygt. Har bara testat det 2gr så jag avvaktar med betyget =)


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu