Uppe mitt i natta..

2009-10-26 03:07:41 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Här sitter jag uppe mitt i natta som vanligt. Det snurrar allt för mycke tankar i huvudet så jag kan bara inte somna. Även fast jag är jätte trött. Allt från pirr i magen över det nya jobbet på onsdag, planering av halloweenfesten, en jäkla massa små-ärenden som ska göras imorgon, möte & tvättstuga på tisdag. Mycke mycke mycke just nu.

Sitter & bläddrar i en underbar tidning...

 

...medans en liten misse ligger bredvid & myser =)

Innan jag gick ut i vardagsrummet så pratade Marcus i sömnen. Helt tydligt sa han: -jävla judar & skit!
Man kan ju undra vad han drömmde om. Lät inge snällt iaf, men roligt.Med tanke på att det är så lång ifrån Marcus man kan komma. Han drömmde kanske att han var ond i en film eller något =) Började as garva men han vaknade inte av det. Bara fortsatte att snarka. Haha. Han kommer inte tro på mig imorgon =P
Nu ska jag försöka somna till vänner... det brukar funka =)
zzzZZzzzzz....




Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu