Kallt och ruggigt

2010-04-09 18:46:17 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag är det en seg dag. Kallt och ruggigt väder ute. Ingen utgång blir det idag. Ska bara ta det lugnt tänkte jag.
Imorgon blir det nog att träffa gänget för en utgång. Men vet inte ännu. Vi får se helt enkelt.

Igår började jag få migrän på kvällen..och när jag vaknade idag hade jag fortfarande lite ont i huvudet. Men det går nog över.
Hoppas det kommer någon bra film på tv ikväll. Marcus kommer och hämtar hundarna. Så kommer börje hit sen. Slipper man vara själv iaf =)

Jag är nästan helt säker på att det kommer bli kattungar. Hoppas det blir många =)



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu