Skratta så man får ont i magen

2010-04-11 23:11:50 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Min dag har varit en av dom mysigaste på länge!
Att ha en sån bra vänn som man kännt så länge och som man står så sjukt nära är något jag uppskattar så otroligt mycke att det knappt finns ord för det.
Det känns sjukt nog som om man kan vara glad igen när Mimmi nu flyttat hem igen. Och jag har inte skrattat så som vi gör sen sist vi sågs. Att skratta så man får ont i magen. Hela dagen har varit sådan. Och jag börjar nästan gråta när jag tänker på hur jag längtat efter att få skratta så helhjärtat. Fast det är så klart glädjetårar =)



 



Tur att du kom hit idag! Mysigt med picnic och att spela bingolotto.
Pussar och kramar. Älskar dig så sjukt mycket!

Xoxo I.Mclain. Howdy partner. Hahaha.


Kommentarer
Mimmi

Jaaa det var en av dom bästa dagarna på länge!! Så jäkla roligt och mysigt! Jag tycker vi ska ha en sån mysdag snart igen

2010-04-12 17:00:53

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu