Varför jag alltid blir sjuk

2010-08-23 15:41:53 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag har funderat och funderat varför jag alltid blir sjuk. Det finns många anledningar igentligen som bidrar, men en sak som är säker är att jag måste äta bättre!
Ibland äter jag ingenting alls på en hel dag förens en måltid på kvällen. Inte konstigt att man mår dåligt då.

Men när jag läste i denna månads Glamour tidning så kändes det som om det här behöver jag göra!

Stämmer något av dessa allternativ in på dig?

•Du har väldigt torr eller sprucken hud.
•Du är ofta trött, har svårt att koncentrera dig och glömmer saker.
•Du är lätt irriterad och brusar upp.
•Du har matsmältningsproblem, gaser eller är svullen i magen.
•Du har huvudvärk, ömma leder och ont i nacke eller axlar.
•Du tappar hår och har naglar som lätt går av.

Om något stämde in så behöver du en detox.
Och alla dessa stämnde in på mig, så en detox får det bli. Skadar ju iaf inte att testa.

Så idag blir det iväg till affären för att handla en jäkla massa grönsaker osv.
Jag lägger upp recept och info allt eftersom denna vecka så man gör detoxen så ni kan göra en om ni kände att det stämde in på er.

Kramar





Kommentarer

I NEED ONE!!!

2010-08-23 15:47:33

Allt är värt att testa!

men om en detox inte ger effekt så finns det många syndrom och sjukdomar med just dem symtomen.Vad har ni för rumatiska sjukdomar i släkten?

Säger inte att det är så,men om du känner att dessa symtom verkligen är något som besvärar dig så kan det ligga något annat bakom,något som inte hälps av detox! Jag förträngde länge att jag var "sjuk" trodde jag bara behövde vila vila vila,men ack så fel man kan ha! Infektionskänslighet är tex väldigt vanligt hos fibromyalgi...Hoppas allt är bra i övrigt! kramis

2010-08-23 19:31:33

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu