Produktiv dag

2010-07-13 23:27:47 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Här var det dött idag.
Vad kan Inger ha gjort? Inte ett skit faktiskt. Mer än att vara mitt vanliga klantiga jag. Haft sönder saker, gjort illa mig, haft tusen saker att göra men inget har blivit gjort. Ja, en helt valig dag hemma hos mig.
Nu har jag hur mycke som helst att göra innan torsdag istället haha. Stress stress stress... men jag lyckas alltid få ihop det på något jävla vänster iaf =)

Nu blir det att städa klart lite, göra några beställningar, äta en påse chips till middag för jag är för lat att laga mat idag haha och sen försöka sova.

Har ni haft en lika produktiv dag idag? ;)


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu