Härligt väder

2010-03-12 14:22:54 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Gud vilket härligt väder det är ute! Varit ute med hundarna på en promenad för en stund sen, och en av mina favorit tidningar trillade just ner i brevinkastet.



Det börjar bli dax för städning på balkongen och att börja så! Gud va underbart.
Lilla pippin är hur mysig som helst. Satt på min axel hur länge som helst igår. Har inte döpt den än bara. För vi vet inte om det är en hona eller hane. Den är bara 7-8veckor. Så färgen på näbben har inte kommit fram riktigt än. Men jag tror att det är en tjej. Bara känns så...vet inte varför =) Säger hon till den hela tiden utan att tänka på det iaf..

Nu ska jag läsa tidningen och sen pyssla lite med balkong och blommor här hemma =)

Har ni något förslag på namn till lill(tjejen)? =) Hon är knallgul så jag tänkte direkt på Tweety, men det var så jobigt att säga. Vet inte..men som sagt. Har ni något bra förslag??




Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu