Tvätt & städ

2011-06-23 14:35:28 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ush vilket väder det är idag. Helt dyngsur är jag efter att jag sprungit fram & tillbaka till tvättstugan. Stortvättar mattor, gardiner, sängkläder, you name it! Vi ska antagligen vara hemma hos mig imorgon och det luktar kattpiss i hela lägenheten! :( Det är en katt som kommer in här när Molly & Sigge är ute och kissar överallt! Men nu jäklar ska det bort. Kommer vara helt slut när jag är färdig, men bättre det än att det luktar kattkiss. Ush!
Ska äta en bit mat nu innan jag fortsätter med tvätt & städ. Hoppas ni inte behöver stressa ihjäl er över midsommar :) Kramar.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu