Ta det lugnt

2011-11-30 16:39:55 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..




Hej på er!
Idag måste jag faktiskt klaga lite. Jäkla skit app jag har laddat ner, mailappen för hotmail. Den har valt att helt plötsligt sluta pipa till när jag får nya mail och det är hemsidans mail som är "kopplad" till den. Så nu har man missat beställningar. Då vet man att man inte kan lita på appen helt nu iaf. 
Ska skicka en liten present som ursäkt att jag missat mailen iaf. Får så dåligt samvete. 

Att det alltid ska vara så mycket räkningar i december med, tur att vi för några år sen beslöt oss för att inte köpa julklappar till varandra för att slippa all stress. Jag skulle ju ljuga om jag säger att jag inte gillar presenter, men det är skönt att fokusen inte ligger på dom och istället på god mat och ta det lugnt. Nu har jag nog gnällt klart ;)
Skönt att älsklingen är hemma igen nu iaf så man får stöd med allt små strul. Nu tänkte jag baka lite kakor om jag hittar receptet :)

Hej så länge!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu