Att göra-lista

2012-08-02 15:11:34 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ååh vilken otroligt härlig kväll vi hade igår. Vi invigde min semester med att gå ut & äta middag & sen sätta oss på söder för att dricka lite gott. Första gången jag vågat dricka något på ett tag nu efter min födelsedag. Men det blev inte mycket alls. Min kropp är fortfarande jätte känslig så man får ta det jäkligt lugnt. Jag behövde en sån där härlig kväll för att få lite pepp!
 
Håller just nu på med att borra mina sängben som jag sågade till på jobbet igår, sånna man köper på ikea tex är så låga, jag ville ha lite högre. Har bara två ben kvar att borra, men batteriet dog så jag måste ladda den innan jag gör klart. Snart en sak till att bocka av från min att göra-lista. Skönt! :)
 
Blir att åka iväg & träffa Mimmi idag/kväll igen, vi ska möta upp några i stan & sen får vi se vad vi hittar på. Skönt att det finns några som har semester samtidigt som en själv!
 
 
Nu ska jag borra klart för att sen börja åka till Mimmi.
Puss puss

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu