Lycka till

2012-06-19 00:51:04 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Kom hem för ett tag sen från Mimmi som bjöd över mig på middag & fika. Skönt det var att komma ifrån lägenheten en stund känner jag. Man får alltid mer energi av att träffa vänner & prata av sig ♥ En promenad i regnet hann vi   med också, så skönt :)

Nu blir det att försöka sova (lycka till) för imorron så ska jag till tandläkaren & borra, fy fasiken. Jag är sjukt rädd för sprutor & att borra, så vi får se hur det går. Sen ska jag hinna jobba lite innan och lämna katter efter. Full rulle imorron. Får man sätta sig som en femåring på golvet & vägra? :)



Haha, det är inte alltid så lätt att få djuren att ligga stilla när man ska fota ;)
Gonatt på er!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu