Tillverkat egna kakfat

2012-06-28 23:47:53 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag har helt galet ont i armar & händer efter att ha tillverkat egna kakfat igår & idag. Men fint blev det, är riktigt nöjd! Och även fast jag sa att jag inte skulle göra fler efter dessa (för jag hade så ont i armar & händer som sagt) så var vi iväg på loppis idag och det blev ju några fat som kom med hem iaf. Haha typiskt mig.
Det blev lite andra fynd också som jag ska visa er en annan gång, mina projekt ni vet ;) mycket på samma gång.
 
 
Imorgon ska jag visa er hur man gör dessa kakfat, så att ni också kan göra egna :) Det är beroendeframkallande dock :)
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu