Spännande!

2012-03-06 14:06:55 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej på er!
Idag vaknade jag av illamående & migrän, ush, ingen bra start på dagen. Men jag har fått i mig två mackor nyss iaf, så att jag inte går helt tom i magen.
Var på ett viktigt möte igår som gick jätte bra, eller det kändes verkligen så iaf :) så snart får ni veta vad det handlar om. Spännande! :)
Om ett tag ska jag åka & lämna hundarna & sen blir det att bara ta det lugnt hemma. Sitter fortfarande & funderar på om jag ska göra om min bloggdesign men det är så mycket jobb! Nä jag väntar nog med det.
Nu ska jag ringa min favorit Wille & prata lite. Det är så jobbigt att dom bor så långt bort, men snart kommer dom upp iaf & då ska jag & Veronica på årets pärlmässa ♥ gud va jag längtar! :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu