Glossybox - Oktober Boxen

2012-11-23 15:56:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag vet att jag är fruktansvärt långsam med uppdateringarna ibland, men bättre sent en aldrig ;) Här kommer oktobers glossybox!

 
1. LENSON - Adore, färgade månadslinser
Tyckte det var en kul grej att faktiskt våga ta med färgade linser, även fast många kanske inte kan använda dom. Ett plus var ju att man faktiskt, om man inte var nöjd med den färg man fick i boxen, fick byta dom. Själv passade dock inte dessa linser mig, dom var för små & täckte därför inte helt.
 
2. LOVE & TOAST - Showergel (full size)
Denna luktade verkligen gott! Jag är egentligen mer cocos/vanilj-tjej, men den luktade verkligen fräsht & förpackningen tyckte jag var annorlunda & söt med!
 
3. BRILLIANT SMILE - Whiteningevo mouthrinse
Kan inte ärligt säga att jag faktiskt använt denna produkt tillräckligt mycket för att kunna säga så mycket om den. Mer än att som munskölj så känns munnen ren & fräsh efter. När det kommer till om tänderna blir vitare eller inte så kan jag som sagt tyvärr inte svara på det.
 
4. NAILS INC - Nail polish ♥
Jag har verkligen fått upp ögonen för detta märke sen jag för första gången fick ett lack i just glossyboxen för några månader sedan. Har aldrig blivit besviken hittills iaf & hoppas på fler lack från dom i följande boxar :) 
Denna blir månadens favorit :)
 
5. BEAUTYBIRD - Luxurious Exfoliating Soap Bar (full size)
Jag har så fruktansvärt svårt för tvålar som efter att man sköljt händerna med dom känns sträva på huden. Så denna är faktiskt inget jag skulle köpa igen & gärna hade bytt ut mot något annat.
 
 
www.glossybox.se är adressen ni besöker för att börja prenumerera :)
Puss!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu