Utan återvändo!

2012-11-11 21:24:49 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Pjuu, söndag kväll & det känns som att man inte har haft en lugn stund i helgen. Jag har haft det väldigt bra, men det är nog stressen över allt runt omkring som tagit över.
Igår hjälpte jag två vänner med lite styling/tips inför försäljningen av deras lägenhet & det kändes otroligt smickrande att dom ens frågade mig. Var helt slut efter då jag legat med feber & varit sjuk hela veckan, men gott sov man sen iaf haha & det var det värt!
 
Imorgon blir den en tråkig & jobbig dag med en massa packandes & sortering av en massa  prylar & kläder. Nu gäller det att försöka rensa & sortera bra för att veta vart saker är och vad man kommer behöva, bara det är ett stressmoment. Men det löser sig alltid! Nu har jag iaf tagit klivet till ett lyckligare liv, så nu kör jag på det utan återvändo! :)
 
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu