Ändra om hemma

2012-10-09 22:39:52 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
Idag har det varit en effektiv dag. Jag känner att jag har fått mycket gjort & har tagit tag i viktiga saker som behövts göras. Inatt kommer jag nog kunna sova bättre med vetskapen om att allt sakta men säkert rullar framåt. En dag & ett steg i taget är det som gäller.
 
Jag har börjar fundera på hur jag vill ändra om hemma, har massor ideér men eftersom min budget är väldigt liten just nu så är utmaningen att göra om på billigast möjligast sätt. Sälja sånt man inte behöver, göra om saker man redan har, köpa på loppisar. Jäklar vad jag ska sysselsätta mig.
När dom planerna kommer sättas i verket så lovar att att jag ska inkludera er också iaf ^^

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu