Glossybox - September Boxen

2012-10-08 22:12:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..



 
 
Månadens box var inte en av mina favoriter & inget att klaga på igentligen. Men jag hade bara svårt för dofterna på vissa av produkterna. Det kan vara rätt avgörande för mig om jag köper en produkt att den ska vara bra men även lukta gott.
Hur som helst, här kommer info om produkterna jag fick i min box.
 
1.BALANCE ME - Pure Skin Face Wash
Denna tyckte jag var bra, men tyckte tyvärr den inte luktade gott, så kommer nog inte köpa den. Den kostade även 199kr & lägger man den summan ska den fasiken lukta gott också ^^
 
2. ANATOMICALS - Dont Just Clean It, Scrub it
Jag börjar gilla detta märke mer & mer och denna bodyscrub gillade jag verkligen! Bra pris, luktar fräsht och huden känns len. Denna kommer köpas igen. Sen gillar jag lite kitschiga slogans på skönhetsprodukter även fast denna förpackning kändes lite billig.
 
3.COWSHED - Cow Pat Moisturising Hand Creme
Denna kändes riktigt bra, okej förpackning, dryg. Men den var en av produkterna jag tyckte luktade rätt illa. Sen att den kostar 250kr gör också att jag inte kommer köpa denna.
 
4.FIGS & ROUGE - 100% Natural Organic Balm
Hur söt är inte denna lilla burk?! Jag vart kär i den på en gång ^^ Luktade tyvärr Pekka Heino denna med (förlåt pekka, men så sa vi alltid hemma när jag var liten), men dryg, bra pris, bra storlek & man kan även ha den till händer & torr hud. Perfekt att ha med sig i fickan. Kommer nog faktiskt köpa denna.
 
5. BIOSILK - Silk Therapy ♥
Denna produkt var som ni ser min favorit. Den doftade gott, var dryg & passade mitt skadade hår perfekt! Håret känns mjukare, glansigare & faktiskt lite reparerat. Priset är 169kr för 50/ml, men jag tycker den helt klart är värd pengarna & jag kommer garanterat köpa denna när mitt lilla prov tar slut.
 
 
 
För att börja prenumerera på glossybox du med så går du bara in på >>www.glossybox.se<<
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu