Paris i övermorgon

2012-09-13 18:40:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Bilder från we♥it

 
Jag kan knappt förstå att vi ska åka till Paris i övermorgon. Lördag morgon sticker vi & det ska bli helt underbart! Har suttit & försökt få ihop lite outfits till resan ett tag nu, men det är så jäkla svårt att veta vad man ska ha med sig. Man vill ju varken ta med för mycket eller för lite. Men för lite är ju garaterat värre ;) så det blir att packa en outfit till, ifall man ångrar sig över något.
Jag sover hos Mimmi imorgon & hennes supersnälla föräldrar kör oss till Arlanda på lördag. 03.45 blir vi hämtade! Så skönt att vi slipper åka kommunalt, då hade vi fått åka ännu tidigare.
 
Jag kommer inte blogga när jag är där, men där emot så har dom wifi på hotellet, så jag ska försöka lägga upp lite bilder på instagram iaf (förlåt mamma) inger_and heter jag där för er som inte vet!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu