Underbara orientaliska liljor

2012-09-06 18:41:11 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
Helt underbara orientaliska liljor! Luktar helt underbart i hela lägenheten av dom. Köpte förra veckan på hemköp för ynka 50kr. Såg att det fanns liljor på coop för samma pris denna vecka. Tips tips killar till någon ni tycker om, garanterat pluspoäng ;)
 

Vilken dag! Det känns som att det borde varit läggdax för länge sen. Varit igång hela dagen för att inte somna & vända på dygnet. Har knappt sovit en blund inatt, mycket som snurrat runt & gör mig galen! 
Känns som att jag börjar bli sjuk också. Får   inte   vara   sjuk   i   Frankrike! Det vore jäkligt typiskt haha. Jag som hållit mig kry rätt länge nu faktiskt. 
 
Har äntligen fått bort en massa kartonger från pysselrummet till källaren, så nu ska jag bara få hem möbeln som jag fått av mamma så att jag kan få fram alla pärlor igen. Wee ♥ jag kände hur det kliade lite i fingrarna tidigare idag att göra några smycken, det var så länge sen nu! Det är så kul att få fram allt pyssel så man ser vad man har.
Gjorde om ett par kristallampor igår. Dom var något av dom sakerna jag fick från jobbet :) Dom var i guld men nu spraymålade vita.
 
 
Ni ska få se det färdiga resultatet sen (om ni inte redan sett på instagram) fick ingen bra bild med kameran tidigare. Orkar inte fota just nu heller. 
 
Nu blir det att ta en dusch, kanske tända en brasa & dricka varm chocklad. Är så frusen, brrr!
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu